sobota, 4 czerwca 2011

Luksusowe wódki w natarciu?

Link

Niemal każda duża destylarnia ma już swoje produkty flagowe. Luksusowe wódki wyprzedają nie tylko ceną ale też pomysłem na opakowanie inne alkohole. Wysyp markowych alkoholi, które firmowane są przez dawnych producentów znanych likierów i wódek to już prawdziwy wysyp.
Najpierw Żółądkowa De Luxe, potem Krupnik czysty, Stock (znany z produkcji wysokiej klasy brandy) a teraz Żubrówka. Znane marki bazują na sprawdzonych sposobach promocji. Ale luksus kosztuje. Nie kiedy za butelkę dobrej wódki zapłacimy więcej niż za dobrą whiskey czy dobre wina. Koszt jednej butelki waha się od 50-60 do nawet 120 zł. I to tylko za markowe, czyste wódki !

Klientów przyciągają już na przeróżne sposoby - wódka orkiszowa, 5-krotnie destylowana, na źródlanej wodzie, a nawet w butelce o kształcie czaszki.
Taką butelką może pochwalić się producent luksusowej marki i aktor Dan Akroyd
,który wypuścił produkt o nazwie Crystal Head Vodka, wart 50 dol. Ale to jeszcze nie jest szczyt luksusu - zapewniają producenci innych marek. Wódka gazowana, Wódka z dodatkiem Guarrana czy marihuany - to wszystko czeka na osoby ze sporym portfelem, ale warto czasem wydać trochę więcej, szczególnie, gdy do produkcji tych markowych alkoholi zaangażowani są sprawdzeni producenci. Dla tych, którzy nie mają na takie wariancje pieniędzy destylarnie z całego świata przygotowały inne, równie ciekawe pomysły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz